تولد خواهرک

عاقا من هی تصمیم میگیرم بیام بنویسم ولی دست و دلم ب نوشتن نمیره همش :||

بعدم نمیدونم چرا با اینکه هیچ کار نمیکنم ولی بازم وقت کم میارم، حالا نمیشد شبانه روز ب جای 24 ساعت 30 ساعت بود مثلا؟ :/

 

 

دیشب تولد داشتیم، تولد خواهرم 26 ام بود، اما چون خودش خونه نبود دیروز تولد گرفتیم، مادرجونم و خاله هام و داییم بودن... کیکشو مامانم درست کرد کلی قشنگ بووود ^_^ سالاد الویه و پیراشکی هم درست کرده بود.

بعد دیروز صبح من و خواهرم رفته بودیم آرایشگاه تو همین خیابون خودمون، داشتیم برمیگشتیم رفتیم لوازم تحریر ی هایلایتر و کاغذ کادو اینا بخرم، فقط شمع مونده بود، یهو ی مغازه دیدیم وسایل تولد اینا میفروخت، نمیدونم این جدید باز شده بود فک کنم چون من ندیده بودم اینو تا حالا، بعد کلییی چیزای خوب میفروخت،  ما ی دونه از این عینکای بلک لایت و بادکنک و شمع آبشاری و اینا خریدیم فقط.

واسه کادو من ی چیز واسه خواهرم خریده بودم و کلی ذوقشو داشتم، حتی ب مامانمینا هم قبلش نشون ندادم ک سورپرایز شن اونام :))))) ی گردنبند اسم سفارش داده بودم واسش از ی پیج تو اینستاگرام، چنتا طرح کشیدن و من انتخاب کردم از بینش، خیلییی قشنگ شده بود ؛))) بعد دیشب ک بهش دادم خواهرم فقط بهم فحش میداد البته بلند نه ها، اوووج بیان احساساتش اینجوریه دیگه :))))) بعد کلی عشقولانه شده بودیم اشک تو چشامون جمع شده بود ؛)) اینجوری دیگهههه

دیشبم ساعت 2 خوابیدم صبح ساعت 9 ب زور بیدار شدم انقد خسته بودم، کلاس زبانم داشتیم صبح، 2 هفته هی کلاس کنسل میشد حالا شانس ما امروز کلاس داشتیم. ناهارم بابا رفت از بیرون گرفت.


آها ی چیز دیگه اینکه من صبحا میرم کتابخونه از 9 صبح تا ساعت 6 حدودا، خیلی بهتر از خونست، البته واسه منی ک تو خونه کلی وقت تلف میکنم. 5شنبه جمعه ها نمیرم و کمترین میزان درس خوندنم تو اون روزاست..

حالا ماجراها داریم اونجا هم، ک بعدا میام مینویسم، امیدوارم نرم دوباره هفته بعد بیام :/

فعلنی O\

نظرات 3 + ارسال نظر
ملی چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 23:20

تولد خواهر خانم با تاخیر مبارک

مرسی عزیزم

ملی شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 11:50

سلام روشی جون بیا بنویس بازم بابا کتابخونه عالیه

سلام عزیییزم، چشم چشم آوره عالیه

nafas جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 20:45 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
96518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد