عطرهای بدبو :(

دوتا عطر سفارش دادم از دیجی کالا، امروز اوردن؛ چقد پشیمونم ینی اه اه. چ بوییه آخه -_- حیف پول واقعا، میگن هیچ ارزونی بی علت نیس، این دوتا پیشنهاد ویژه شده بود و باهم حدودا صد تومن تخفیف خورد! منم طمع کردم دیگه -_- حداقل یکیشم خوب نیس یکم خوشال باشم  :/ تازه دیدم تاریخ انقضاشون هم تا چن ماه دیگست فقط...


فردا امتحان دارم احساس میکنم همه چی یادم رفته... کاش خوب بدم امتحانو

فک کنم دارم افسردگی فصلی هم میگیرم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 27 مهر 1397 ساعت 17:26 http://l-r-y.blogsky.com

اینترنتی خریدن عطر و لباس رو دوست ندارم ولی خب دیگه آدم گاهی وسوسه میشه

آره واقعا آدم گاهی وسوسه میشه مخصوصا وقتی قیمتش مناسب باشه

حوا شنبه 11 آذر 1396 ساعت 09:33

آدم میره مستقیم از عطر فروشی عطر میخره بعدش میاد پشیمون میشه... حالا اینترنتی که دیگه معلوم نیست چیه...

نمیدونم والا، شاید حق با شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد