پست دوم مهر

سلام ب همه رفقای جدید و قدیمیم، عاقا حرف زیاده ولی حوصله نوشتن نیس...

الانم  تو خونه نشستم دارم صبحونه میخورم!

تصمیم جدیدی ک چن روزه گرفتم اینه ک لحظه های زندگیمو با تموم وجود حس کنم، لمس کنم، در واقع تو تک تک لحظاتم زندگی کنم و از هیچ لحظه ای بدون توجه نگذرم... این یکی از تمرینهای مدیتیشنه، بهش میگن mindfulness ,, قبلا هم شروعش کرده بودم ولی زیاد ادامه نداشت، ولی الان واقعا لزومشو حس میکنم! نمیدونم چقد بتونم موفق باشم :) ب شما هم توصیه اش میکنم ؛))

خوب دیگه فعلا همین، نمیخوام دیگه پست های طولانی بذارم :دی

آها راستی ی چیز دیگه هم بگم، شاید شما هم تو اینستاگرام کمپین نقطه صفر مرزی رو دیدین. اگه هنوز خبر ندارید باید بگم دیجی کالا با همکاری ی موسسه خیریه داره برای بچه های مناطق محروم وسایل مدرسه میفرسته. تا پنجم مهر فرصت دارید، اگه تو سایت دیجی کالا عضوید میتونید یه سری خرید لوازم التحریر بکنید و پولشو پرداخت کنید و اونا خودشون میفرستن برای بچه ها :)

برید تو این صفحه، نمیدونم چرا لینک نمیشه 

https://www.digikala.com/landing/sefre-marzi/?utm_source=social&utm_medium=instagram&utm_campaign=Mehr_nazlihb96

نظرات 1 + ارسال نظر
کوچه پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 11:22 http://koocheh12.blog.ir

می دونم خیلی دیره ولی خب من هم لینک رو زدم و خرید کردم و فرستادم
با اینکه خودم ایران نیستم ولی حرکت خوبی بود
ممنونم از معرفیش

خواهش میکنم، دست شما درد نکنه
بله من خودمم خیلی دوس دارم از این کارای خیریه، مخصوصا برای بچه ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد