جمعه با عطر سیر :))

سلام سلااام، چطور مطورین؟ حتما الان همه مشغول ناهارین، ما ناهار سبزی پلو ماهی داریم، عطر سیرش هوش از سرم برده :)))) ولی منتظریم داییم بیاد تا باهم ناهار بخوریم، الان فرصت داشتم پست بذارم، صبحم تا ساعت 12 کلاس زبان داشتیم، بدک نبود؛ یه سوالش این بود ک شما فک میکنید شبیه کدوم حیوونید؟ من گفتم جغد و سگ :))))) شما شبیه کدوم حیوونید حالا؟! خخخ

 

 اتفاقای تا سه شنبه رو گفتم، از چارشنبه بگم، راستش دقیق یادم نمیاد، فک کنم کم کم دارم حافظمو از دست میدم :(( آها خوب یادمه ک از صبح خونه بودم و یهو تو گروه کلاس گفتن نمره یه درسی اومده، امتحانشو دقیقا یه ماه پیش داده بودیم :( و من تا ظهر از استرس نمیتونستم نمرشو ببینم، مخصوصا ک دوتا دوستام پیام دادن ک ما افتادیم :/ نمیدونم واسه شما پیش اومده تا حالا یا نه، فک میکنین یه امتحانیو در حدی گند زدین ک پاس نمیشین ولی وقتی نمره میاد میبینین نمرتون خیلییی خوب شده! خوب واسه من زیاد پیش اومده چشم ب تخته :))) البته این از اعتماد ب نفس پایین منه ک اولش فک میکنم امتحانو خراب کردم :(( خلاصه نمرمو گرفتم و از ذوق بالا پایین میپریدم، درس سختی بود خوووو :)))))

دیگه شبشم داییم اومد خونمونو، عاشقانه هم دیدیم موقع شام، شما هم میبینین سریالشو؟! نظرتون چیه؟

پنج شنبه هم تعطیل بود و از صبح خونه بودیم تا شب :/ هیچ کار خاصی نکردم دیگه

داییم اومد، بریم ناهار، خوش بگذره جمعه ؛)

الهی شکر :))

نظرات 1 + ارسال نظر
ملی دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 11:27

من شبیه گربه ام... :)))

عزیییزم، پیشی کوچولووو :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد