مشکلات بانکی

هفته پیش خواهرک میخواست ی چیزی اینترنتی سفارش بده، بعد باید پولشو ب حساب اون شخص واریز میکرد، و  از اونجایی ک خواهر گرامی هیچ وقت موجودی حسابش کافی نیس، همه ی خریداشو من باید حساب کنم و بعدا پولشو از بابام بگیرم :||  

 

اون روزم من رفتم تو سایت بانک ملی تا پولو واریز کنم، بعد من خیلی وقت بود ک اینترنتی پولو کارت ب کارت نکرده بودم، و فقط خرید اینترنتیم اینجوری بود ک پولو از درگاه بانک موردنظر تو همون سایت فروشگاه پرداخت میکردم، ولی این دفعه سایت نبود و کارت شخصی بود، خلاصه من رفتم سایت بانک و دیدم مث قبلا ها نمیشه کارت ب کارت کرد و باید حتما عضو سامانه بام باشم. رفتم تو سامانه ثبت نام کنم دیدم خطا داد، اونم چی؟! اطلاعاتم با اطلاعات حساب مغایرت داشت!!! ینی چی آخه :/

خلاصه سه شنبه رفتم بانک ملی نزدیک خونه، به من میگه خانم شما حسابتو کجا باز کردی؟ گفتم تو همین شعبه؛ میگه نه شما فلان شعبه تو فلان شهر باز کردی و اطلاعاتت با اطلاعات یه نفر تو همون شعبه قاطی شده و همش مشکل داره، ینی از کد ملی بگیر تا آدرس و همه چی!!!  :/ حالا چرا اون شهر؟ قضیه از این قراره ک ما خیلیییی سال پیش ینی وقتی من هنوز مدرسه نمیرفتم ما یه شهر دیگه زندگی میکردیم و مامانمینا اونجا واسم ی حساب دفترچه ای باز کرده بودن همینجوری... بعدم ک اومدیم اینجا و اون حسابا ب کل فراموش شدن. حالا من نمیدونم این حسابای جدیدم تو این شهر چ ربطی ب اون یکی دفترچه ای داره؟!!! خلاصه ب من گفت این کارش طول میکشه و من درستش میکنم شنبه بیا.

دیروز ک شنبه بود دوباره رفتم بانک، من اینجا دوتا حساب باز کرده بودم ک ب من گفت یکیش مشکل داره اطلاعاتش و باید برم تو همون فلان شهر و بگم درستش کنن، یه حساب دیگم مشکل نداره. بعدم واسم از ثبت احوال استعلام گرفت و گفت تا 48 ساعت دیگه میتونی بری تو سامانه و ثبت نام کنی ولی فقط با اون حسابی ک درسته. حالا من فقط از یکی از این کارتا استفاده میکنم و کلا گردش مالیم با اونه، انقدم سرش شلوغ بود میگفتم کدوم حساب مشکل داره میگفت این شماره حساب، نمیدونم اون مربوط ب کدوم کارتم میشه. حالا منتظرم تا فردا برم تو سامانه و ببینم کدومش مشکل داره، خدا کنه حسابی ک باهاش کار میکنم مشکل نداشته باشه وگرنه کی میخواد بره تا اون یکی شهر و اطلاعاتو درست کنه :/

بعدم آقای بانکی گفت از هر هزار نفر یه نفر این مشکل واسش پیش میاد، از من بد شانس ترم مگه هست؟! :||

امیدوارم خوب توضیح داده باشم، انقد حساب تو حساب شد والا :/

نظرات 3 + ارسال نظر
نآزی شنبه 20 آذر 1395 ساعت 19:47 http://www.fanos-76-F.blogfa.com

کجایی روشنا
دلم میگیره وقتی نیستی
وبم فقط به امید تو میاام
چرااا نیستی؟؟

سلام نازی جونم خوبی؟
هستم ولی خستم... حوصله نوشتن ندارم فعلنه

ملی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 23:25 http://melijoon.blogsky.com/

روشنا جونم آمدیم نبودید امیدورم خوش باشی عزیز

بووووس بهت ملی جونم

ملی یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 14:45

اوه اوه چه اوضاعی شده روشنا جون. ایشالا اون کارت اصلیت مشکلی نداشته باشه گلم. چ خاهره باحالی داریاااا

آره خدا کنه
خواهرم ک نگوووو، ی چیزیه عجیب غریب اصن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد