بستنی شیری

امروز تا ساعت 8 کلاس زبان بودیم، بعدش من و خواهری رفتیم پارک نزدیک خونه. اونجا ی دکّه داره ک خوراکی میفروشه، بستنی قیفی هم داره، من و خواهرم بستنیشو خیلی دوس داریم، بیشتر از هرچیزی مزه شیر میده، اصن همین باعث شده واسمون این همه جذاب بشه   خلاصه ما هر هفته بعد کلاس زبان ب عشق این بستنی شیرییی میریم ب این پارک قشنگ و هر هفته هم از مغازه ی کرّ  و کثیفش    بستنی و پفک میخریم، پفک رو هم بلافاصله بعد بستنی میخوریم ک معدمون قشنگ قاطی کنه   ولی خدا رو شکر ک تا الان مشکلی پیش نیومده. امروزم نشسته بودیم رو صندلیا و داشتیم بستنیو میخوردیم ک همسایه پایینیو دیدیم با بچش ، سلامَلِیک  کردیم و یکم حرف زدیمو بعدم باهم برگشتیم. جالبه من همسایه ها رو تو ساختمون کم میبینم، ولی تو کوچه و خیابون زیاد :|  ساعت 9 شب خونه بودیم.


پ ن: من سرما خورده بودم و تازه دارم خوب میشم، الان باز گلوم خارش داره و سرفه میکنم :// امان از هوس 


خدایا عاقبت بخیرمون کن، الهی آمین.

نظرات 2 + ارسال نظر
Juddya دوشنبه 18 مرداد 1395 ساعت 00:20 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

تصور بستنی و پفک غیرممکنه :-)

خخ آره ولی ما خوردیم

فائزه یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 12:59 http://boyegandom77.blogfa.com

لایک داری آجی روشنا.لایک.
منم عاشق بستنی قیفیم مخصوصا اگه با دوستم روی ی نیمکت توی پارکی که همیشه میریم بخوریمش

مرسییی عزیزم
واقعا بستنی قیفی ی چیز دیگست ;)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد