کیوی

ی پیجی تو اینستاگرام هست مربوط ب ی خانم داروساز ایرانیه که همراه همسرشو دوتا پسرش تو سوئد زندگی میکنه، شاید خیلیا بشناسینش، آزاده.  من پیجشو خیلی دوس دارم پر از امید ب زندگیه، کلا اینطور ک مشخصه آزاده زن خیلی قویه، شخصیتشو دوس دارم. آزاده جون چن ماه پیش باردار شد، بدون برنامه. کلا همه ما فالوئرها در جریان روزهای بارداریش بودیم، ب جنینش میگفتیم کیوی، خود آزاده این اسمو گذاشته بود، قرار بود جنسیتش تا موقع زایمان مشخص نشه... 

تا اینکه دیروز اومد پُست گذاشت که کیوی  تو هفته ٣٥ از بین رفته. دخترش ب دنیا نیومده رفت. خیلی ناراحت شدم، خیلیییی. شما رو نمیدونم ولی خودم کم پیش میاد واسه یه نفر ک از نزدیک نمیشناسمش تا این حد ناراحت بشم، ولی واقعا واسه آزاده غمگین شدم و اشک ریختم. اما  اون هم خودش و هم ایمان و اعتقادش خیلی قویه، میدونم از پسِ  این غم بزرگ برمیاد. واقعا از ته قلبم واسش آرزوی صبر و آرامش میکنم....

نظرات 1 + ارسال نظر
فائزه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 11:27 http://boyegandom77.blogfa.com

سلام روشنا جون.
سخت ترین چیز برای ی زن که در شرف مادر شدنه اینه که شیکمش خالی بشه ولی بچه اش کنارش نباشه.
از وبت خوشم اومده عزیزم.
اگر دوست داشتی تشریف بیار ب وبم
اگه بازم دوس داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم.

سلام عزیزم، بله واقعا همینطوره. ان شاء ا... واسه کسی از این اتفاقات بد نیفته..
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد