به نام خدا

از اولین باری ک وبلاگ نوشتم سه سالی میگذره. وبلاگ قبلی بلاگفا بود تا وقتی ک کلاً  بلاگفا کیشکُنبَنگ شد و وبلاگ منم منفجر شد و هرچیم ایمیل زدم ب پشتیبانیش جواب درست حسابی ندادن، منم  تنبلی میکردم واسه ساخت وبلاگ جدید، از طرفی همش امیدوار بودم دوباره اون درست بشه و بتونم بنویسم توش، آخه اون وبلاگ اولین بود و اولینِِ  هرچیزی با بعدی ها فرق داره و از این صحبتا... خلاصه اینکه درست نشد و الان دیگه بعدِ   ی سال نداشتن وبلاگ تصمیم گرفتم دوباره بسازم و بنویسم... البته خیلی چیزا هم فرق کرده نسبت ب اون موقع ها، خیلی اتفاقات افتاده و داره میفته.

خدایا بخیر بگذرون همه چیو...

نظرات 1 + ارسال نظر
سما چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 15:22 http://delneveshteman7.blogfa.com

ممنون که به وبم سر زدی.
شما هم دانشجو هستین؟
سعی میکنم وقتی از بهمن رفتم دانشگاه خاطرات دانشگاه را هم بزارم.من لینکتون میکنم شما هم اگر دوست داشتین لینکم کنین.

سلام عزیز، منم ممنونم
بله
چ خوب منتظریم.
چشم لینکت میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد